بیمه دی نمایندگی خلیلی کد 6559

صدور آنلاین انواع بیمه نامه در سراسر کشور

bimeh day

نصب برنامه دی‌دار (بیمه دی) برای اندروید + didar24 حجم کم

معرف

هموطنان عزیز جهت دریافت خدمات از بیمه دی و خرید انواع بیمه نامه به صورت آنلاین با تخفیف ویژه می توانند از طریق لینک زیر وارد اپلیکیشن دیدار بیمه دی شوید

دیدار

جهت دریافت تخفیف ویژه در خرید آنلاین انواع بیمه نامه + مشاوره و پشتیانی بیمه نامه های صادره و همچنین ارسال فایل مهر شده بیمه نامه

کافیست در پروفایل خود در سایت دیدار در بخش معرف کد 6559 را وارد کنید تا نمایندگی خلیلی در این بخش ثبت شود.

همچنین در هنگام سفارش بیمه نامه (صفحه صدور بیمه مورد نظر) در صورتی که کد 6559 در قسمت معرف نبود می توانید به صورت دستی این کد را در بخش سفارش بیمه نامه ها (بخش معرف) وارد کنید

جهت دریافت فایل مهر شده بیمه نامه بعد از صدور کافیست به شماره 09129748266 در یکی از پیام رسان های ایتا یا روبیکا یا واتساپ پیغام دهید

کلیه مراحل صدور به صورت آنلاین می باشد

معرف

همچنین در صورتی که سوالی در مورد خرید انواع بیمه نامه از سایت دیدار دارید می توانید با ما تماس بگیرید

09129748266

نمایندگی خلیلی کد 6559

پاسخ به سوالات متداول شما عزیزان

دی دار چیست

اپلیکیشن جامع خدمات دیجیتال بیمه دی که در هر لحظه و هر جایی به مشتریان خدمات ارائه می کند در حوزه صدور، خسارت و صدای مشتری

در چه زمانی می توانم از خدمات دی دار استفاده کنم؟

در همه ساعات شبانه روز و ۷ روز هفته در دسترس می باشد

خدمات دی دار چیست؟

دی دار یه سامانه خدمات رسانیه که میتونی ازش بیمه بخری، اگه به خسارت خوردی اعلام خسارت کنی و میتونی درخواست هاتو ثبت کنی ( حوزه بیمه ای) و پیگیری کنی. خدمات دارورسان داره (برای خانواده معظم شهدا و ایثارگران)، اطلاعات مراجع درمانی رو ببینی و آدرس شعب و شبکه فروش رو داشته باشی، سامانه ثبت شکایت هم داره

پرداخت حق بیمه به چه صورت و چگونه است؟

پرداخت حق بیمه در این سامانه کاملا آنلاینه و از طریق درگاه بانکی انجام میشه.

چه کسانی می تونن از خدمات دی دار استفاده کنن؟

همه می تونن از سامانه دی دار استفاده کنن

آدرس شعب بیمه دی را چگونه میتوان دریافت کرد؟

در قسمت حضوری کجا برم؟ با کلیک بر روی شعب، فهرست شعب بیمه دی در سراسر کشور قابل مشاهده می باشد.

ساعات کاری شعب و ستاد بیمه دی تا کی است؟

ساعات کاری ستاد شنبه الی چهارشنبه ۷:۳۰ الی ۱۶:۳۰ ، پنجشنبه از ۷:۳۰ تا ۱۵:۳۰ و ساعات کاری شعب شنبه الی چهارشنبه ۷:۳۰ تا ۱۵:۵۰ پنجشنبه ۷:۳۰ الی ۱۲

ثبت نام در دی دار به چه صورت انجام میشه؟

به راحتی می توانید با داشتن کد ملی و تاریخ تولد با موبایل خود در دی دار ثبت نام کنید با استفاده از کد ملی و تاریخ تولد استعلام شما را از ثبت حال دریافت می کنیم و در سامانه ثبت خواهد شد.

اطلاعات من چطور در پروفایل بدست اومده؟؟

هر کاربری که ثبت نام می کنه ما کد ملی و تاریخ تولدشو دریافت می کنیم و با استعلام از سرویس ثبت احوال به اطلاعاتش دسترسی پیدا می کنیم و اینجوری اطلاعات شما در پروفایلتون ثبت میشه

چه کسانی می تونن از خدمات دی دار استفاده کنن؟

همه افراد می تونن از سامانه دی دار استفاده کنن. در صورتی که مشتری بیمه دی هستید همین الان میتونین بیمه نامه های فعال خودتون در سامانه دی دار قسمت بیمه های من ببینین. در قسمت اعلام خسارت، درخواست ثبت کنین. اما اگر مشتری بیمه دی نیستین میتونین بیمه نامه های خودتونو بخرین

آیا دی دار صرفا برای مشتریان بیمه دی هست؟

خیر دی دار برای همه ذی نفعانه، مشتریان، نمایندگان ، کسایی که مشتری نیستند

آیا برای خرید هر بیمه نامه لازمه آدرسمو تو سایت وارد کنم؟

نه شما میتونی در پروفایل خود آدرس های مورد نظر خود را ثبت و با خرید هر بیمه نامه آدرس مورد نظر خود را ثبت نمایید. همچنین می توانید با انتخاب ادرس دیگر ادرس جدید موردنظر خود را ثبت نمایید

چرا از زمان تاریخ حواله تا زمان دریافت پول در حساب شخصی من فاصله می باشد؟

در فرآیند پرداخت خسارت پس از ارزیابی و تعیین خسارت قابل پرداخت، حواله پرداخت خسارت صادر و طی فرآیند ی در نظام بانکی به حساب شما واریز می شود.

در کدام قسمت بیمه نامه های خریداری شده از دی دار را مشاهده کنم؟

در قسمت بیمه نامه های من می توانید کلیه بیمه نامه های خود در بیمه دی را از قسمت بیمه هایی که خریدم مشاهده نمایید همچنین در صورتی که از دی دار بیمه نامه خود را تهیه نموده اید در همان قسمت بیمه نامههای من وخ رید هایم از دی دار بیمه نامه های خودر ار مشاهده نمایید

در قسمت بیمه نامه های چه امکاناتی هست

بیمه هایی که از بیمه دی خریدم، بیمه نامه هایی که از دی دار خریدم، استعلام اصالت بیمه نامه از بیمه مرکزی ، بازدید بدنه خودرو، مشاهده صورتحساب و اقساط بیمه نامه های خریداری شده

در قسمت بیمه نامه های که خریدم چه اطلاعاتی در اختیار من قرار می گیرد

عنوان بیمه نامه، شماره بیمه نامه، کد یکتا، تاریخ شروع، تاریخ انقضا، وضعیت اعتبار و در خصوصو بیمه های ثالث و زندگی چاپ بیمه نامه در اختیار شما قرار می گیرد

در قسمت خریدهایم از دی دار چه اطلاعاتی در اختیار من قرار می گیرد

عنوان بیمه نامه، شماره بیمه نامه، کد یکتا، تاریخ شروع، تاریخ انقضا، وضعیت اعتبار و چاپ بیمه نامه در اختیار شما قرار می گیرد

در قسمت بیمه هایی که خریدم چه امکاناتی در اختیار من قرار میگیره

عنوان بیمه نامه، شماره بیمه نامه، کد یکتا، تاریخ شروع، تاریخ انقضا، وضعیت اعتبار و چاپ بیمه نامه، پرداحت اقساط، واریز اقساط، واریز به اندوخته در اختیار شما قرار می گیرد

در قسمت استعلام اصالت بیمه نامه، بیمه نامه من تایید نمی شود

این قسمت به صورت مستقیم از سامانه بیمه مرکزی پیاده سازی شده است در صورتی که بیمه نامه خود را از شرکت بیمه دی تهیه نموده اید در اسرع وقت به یکی از نمایندگان، یا شعب بیمه دی یا سر شماره ۱۶۷۱ مراجعه کنید

در قسمت درمان و سلامت چه امکاناتی در دسترس من می باشد.
تمامی خدمات شرکت بیمه دی در حوزه درمان، جهت سهولت در اختیار شما مشتریان قرار گرفته، شما می توانید در قسمت سوابق در مانی، درخواست های ثبت شده خود را به همراه جزییات مشاهده نمایید.
در قسمت دارو رسان که در حال حاضر صرفا برای جامعه مشخصی از خانواده معظم ایثارگران فعال می شود و اراسل درخواست ارسال دارو فراهم شده است
در قسمت مراجع درمانی شما می توانید به راحتی و از قسمت مراجع درمانی کلیه مراجع درمانی شرکت بیمه دی را مشاهده و هر یک از آن ها مراجعه نمایید.
در قسمت سوابق درمانی چه امکاناتی قابل مشاهده است؟

شما با انتخاب قرارداد و انتحاب هر یک از افراد تحت پوشش میتوانید ضمن مشاهده مبالغ تهیه و خسارات تایید شده ، جزییات هر یک از خسارات ثبت شده درمانی خود را مشاهده کنید

در قسمت خسارات درمانی چه امکاناتی میتونم مشاهده کنم؟

در این قسمت نوع خدمت، مرجع درمانی، مبلغ درخواستی توسط شما، مبلغ تایید شده توسط ارزیاب، وضعیت پذیرش، تاریخ پذیرش اسناد توسط شرکت بیمه دی و تاریخ پرداخت حواله قابل مشاهده می باشد همچنین از قسمت اطلاعات بیشتر می توانید ضمن شماهده کلیه جزییات علت کسر هزینه را مشاهده نمایید.

چرا بین مبلغ اعلام شده توسط من و مبلغ تایید شده توسط بیمه دی اختلاف وجود دارد؟

شما می توانید در قسمت سوابق خسارت درمانی و انتخاب اطلاعات بیشتر خسارت مورد نظر خود علت کسر هزینه را مشاهده نمایید.

بیمه شدگان تحت سرپرستی من در قسمت سوابق خسارت درمانی قابل مشاهده نمی باشد

خواهشمند است در صورتی که از تحت پوشش قرار گرفتن تحت سرپرستی خود مطمین می باشد لطفا مراتب را به نزدیکتر ین شعبه یا سرشماره ۱۶۷۱ تماس بگیرید.

آیا بیمه شدگان تحت سرپرستی من، میتوانند خسارت های خود را مشاهده کنند

بله بیمه شدگان تحت سرپرستی شما می توانند مستقیما در دی دار و در قسمت سوابق خسارت درمانی با ثبت کد ملی بیمه شده اصلی خسارات درمانی خود را مشاهده نمایند. شایان ذکر است دریافت این کد ملی صرفا یکبار و برای احراز اولیه اخذ خواهد شد.

آیا در دی دار می توانم به وضعیت مبلغ تایید شده خسارت خود اعتراض نمایم؟

خیر جهت اعتراض لطفا با سرشماره ۱۶۷۱ تماس حاصل نمایید و مشکل را با ایشان مطرح نمایید و یا شعبه موردنظر خود مراجعه نمایید.

آیا در دی دار امکان مشاهده خسارات سال های گذشته وجود دارد؟

بله در قسمت سوابق درمانی، مشخصات قرارداد و با انتخاب قرارداد به راحتی می توانید خسارات ثبت شده در قراردادهای سالهای گذشته خود را مشاهده نمایید.

فرق صدور آنلاین و سفارش گیری چیست؟

در صدور آنلاین بلافاصله بعد از پرداخت حق بیمه، بیمه نامه شما صادر و فعال می گردد. به عبارتی شما تحت پوشش تعهدات بیمه دی قرار میگیرید و بیمه نامه جاری می گردد. اما در رشته هایی که سفارش گیری بنا به دلایلی نیاز به بررسی و احراز اطلاعات می باشد لذا پس از پرداخت حق بیمه، بیمه نامه ی شما در اسرع وقت توسط نماینده منتخب شما یا شعبه دیجیتال صادر می گردد. شایان ذکر است درصورتی که سفارش گیری بعد ازساعت ۲۱ باشد . بیمه نامه شما روز بعد صادر خواهد شد.

کدام رشته ها دارای صدور آنلاین و کدام رشته ها دارای سفارش گیری می باشند؟

رشته های دارای صدور آنلاین یعنی رشته هایی که بلافاصله بیمه نامه صادر می رشود. شامل مستمری پیشامد و فوتی حادثی
رشته های دارای سفارش گیری، پس از پرداخت حق بیمه توسط شعبه همان روز صادر می شود. شامل رشته های ثالث، مسافرتی، آتش سوزی طرح جامع خانوار، مستمری پیشامد، فوت حادثی، بدنه خودرو، شخص واحد، حوادث انفرادی، آسانسور، آتش سوزی مسکونی، مسئولیت پزشکان و پیراپزشکان

صدای مشتری چیست؟

این بخش جهت ثبت پیشنهاد، درخواست یا شکایات برای استفاده مشتریان گرامی فراهم شده است.

آیا قابلیت مشاهده تیکت های ثبت شده وجود دارد؟

بله شما می توانید در انتهای صفحه صدای مشتری و از قسمت سوابق تیکت های ثبت شده، جزئیات تیکت های خود را مشاهده نمایید.

وضعیت تیکت ثبت شده خود را کجا مشاهده کنم؟

شما می توانید از ستون وضعیت در سوابق تیکت های ثبت شده، وضعیت تیکت خود را مشاهده نمایید.

فرق بین صدای مشتری و گزارش خطای سامانه چیست؟

در قسمت گزارش خطای سامانه شما م یتوانید صرفا خطای ایجاد شده در سامانه دی دار را در جهت پیگیری ثبت نمایید جهت ثبت شکایات، پیشنهادات، انتقادات صرفا از بخش صدای مشتری اقدام گردد.

در هنگام وقوع تصادف چه کار کنم؟

آرامش خود را حفظ کنید، جهت جلوگیری از ترافیک در صورت امکان، پس از تهیه تصاویر، خودرو خود را در نزدیکترین محل ممکن پارک نمایید. در صورت توافق می توانید از طریق گزینه اعلام خسارت خودرو و با در دست داشتن اطلاعات خود و خودروی (مقصر/ زیان دیده) خسارت خود را به صورت کاملاً آنلاین به ما اعلام نمایید

تفاوت زیان دیده و مقصر چیست؟

در هنگام تصادف صاحب خودرویی که مقصر حادثه باشد به عنوان مقصر ؛ و خودرویی که به آن خسارت وارد شده و مقصر این حادثه نبوده به عنوان زیان دیده معرفی می شود.

چرا باید ۴ رقم شاسی خودرو را وارد نماییم؟

جهت جلوگیری از سواستفاده برخی افراد که دارای پلاک خودروهای متفاوت می باشند این کنترل برای احراز مالکیت خودرو در نظر گرفته شده است.

در صورت ورود پلاک اطلاعات من از کجا خوانده می شود؟

اطلاعات خودرو شما از طریق وب سرویس های سنهاب بیمه مرکزی به صورت کامل در صفحه اعلام خسارت خودرو فراخوانی می شود.

آیا امکان مشاهده سوابق خسارت خودرو وجود دارد؟

بله در صورتی که خسارت خود را از طریق دی دار اعلام نموده اید امکان مشاهده صفحه خسارت اعلام شده از طریق منوی اعلام خسارت خودرو فراهم می باشد. همچنین از طریق منوی سوابق غیر درمانی امکان مشاهده کلیه خسارت های دریافتی غیر درمانی از شرکت بیمه دی برای شما فراهم می باشد.

آیا امکان اعلام خسارت بدنه خودرو در دی دار وجود دارد؟

بله از منوی اعلام خسارت خودرو شما می توانید با انتخاب بیمه بدنه خسارت وارد شده به خودروی خود را جهت استفاده از بیمه بدنه خودرو به صورت کاملاً آنلاین اعلام نمایید.

آیا امکان اعلام خسارت آنلاین درمان وجود دارد؟

بله، شما می توانید از طریق منوی اعلام خسارت و انتخاب اعلام خسارت درمان، نسبت به ارائه هزینه های درمان خود به صورت آنلاین اقدام نمایید.

آیا امکان اعلام خسارت درمان برای بیمه گذاران فراهم می باشد؟

در حال حاضر خیر – این امکان صرفا برای قراردادهای مشخص فعال سازی شده است.

آیا در دی دار امکان مشاهده خسارات سال های گذشته وجود دارد؟

بله در قسمت سوابق درمانی، مشخصات قرارداد و با انتخاب قرارداد به راحتی می توانید خسارات ثبت شده در قراردادهای سالهای گذشته خود را مشاهده نمایید.

در قسمت سوابق خسارت درمانی چه امکاناتی قابل مشاهده است؟

شما با انتخاب قرارداد و انتحاب هر یک از افراد تحت پوشش میتوانید ضمن مشاهده مبالغ تهیه و خسارات تایید شده ، جزییات هر یک از خسارات ثبت شده درمانی خود را مشاهده کنید

4.2/5 - (4 امتیاز)

Originally posted 2023-11-19 14:25:28.