بیمه دی نمایندگی خلیلی کد 6559

صدور آنلاین انواع بیمه نامه در سراسر کشور

bimeh day

سقف پوشش های بیمه تکمیلی دی در سال 1402 چقدر است؟

بیمه درمان

مشاهده طرح های بیمه تکمیلی انفرادی و خانوادگی دی کلیک کنید

هموطنان عزیز از سراسر کشور جهت مشاهده طرح های بیمه درمان شرکت دی کافیست وارد لینک بالا شده و طرح ها را همراه حق بیمه برای هر نفر مشاهده نمایند همچنین جزئیات هر طرح نیز در این سامانه موجود می باشد امکان خرید این بیمه نامه برای افراد با سن 0 تا 70 سال وجود دارد و همچنین حتی بدون نیاز به داشتن بیمه پایه می توانید این بیمه نامه را تهیه نمایید کافیست طرح را انتخاب کرده و فرم مربوطه را پر کنید تا کارشناسان بیمه دی جهت صدور بیمه نامه با شما تماس بگیرند.

بیمه دی دارای بیشترین مراکز طرف قراداد در کشور می باشد از جمله این مراکز می توان به بیمارستان های دولتی و خصوصی و درمانگاه ها و آزمایشگاه ها و مراکز تصویر برداری و …. اشاره نمود تمامی این مراکز را می توانید از صفحه اصلی سایت مشاهده نمایید و جهت دریافت خدمات به آنها مراجعه نمایید. در صورت مراجعه به مراکز طرف قراداد شما فقط فرانشیز را پرداخت خواهید کرد فرانشیز با توجه به درخواست شما هنگام صدور 10 یا 20 درصد انتخاب می شود.

در صورتی که سوالی در مورد خرید بیمه درمان تکمیلی داشتید می توانید با شماره 09129748266 تماس بگیرید تا کارشناس درمان پاسخ سوال شما را بدهند.

برچسب ها :

سقف پوشش های بیمه درمان دی چقدر است,کدام شرکت بیمه بیشترین پوشش های درمانی را دارد,ارزانترین بیمه درمان در بین شرکت های بیمه در سال 1402 کدام شرکت است,سایت مشاهده سقف پوشش های درمانی شرکت بیمه دی

4/5 - (11 امتیاز)

Originally posted 2023-04-11 17:09:50.