بیمه دی نمایندگی خلیلی کد 6559

صدور آنلاین انواع بیمه نامه در سراسر کشور

bimeh day

مراکز پرداخت خسارت بیمه تکمیلی دی در سراسر کشور

بیمه دی

جهت مشاهده مراکز دریافت اسناد درمان دی کلیک کنید

بیمه شدگان شرکت بیمه دی جهت مشاهده مراکزی که فاکتور های درمانی تحویل گرفته و ثبت می کنند کافیست از طریق لینک بالا وارد شده و نام استان خود را وارد نمایند تا بلافاصله آدرس این مراکز نمایش داده شود در این این لیست برخی از نمایندگان می باشند که تمام بیمه گذاران می توانند جهت تحویل فاکتور به آنها مراجعه نمایند و همچنین برخی از دفاتر پیشخوان نیز فقط اسناد مربوطه به بنیاد شهید را دریافت می نمایند.

در صورتی که سوالی در این مورد داشتید می توانید با شماره 02128112000 تماس گرفته و مطرح نمایید همچنین هموطنان عزیزی که در استان البرز ساکن هستند می توانند به آدرس زیر جهت تحویل فاکتور مراجعه نمایند.

کرج – کمالشهر بلوار شهرداری بین گلستان 7 و 8 بیمه دی – کد 6559 خلیلی

ایثارگران و خانواده شهدا و تمام عزیزانی که از بنیاد شهید حقوق دریافت می نمایند می توانند بیمه شخص ثالث و بدنه خودرو خود را به صورت اقساطی بدون پیش پرداخت در 12 قسط صادر نمایند کافیست با شماره 09129748266 تماس گرفته و مدارک را ارسال نمایند تا بیمه نامه آنها به صورت آنلاین صادر گردد.

برچسب ها :

چگونه اسناد درمان دی را تحویل دهیم,مراکز تحویل اسناد درمانی دی در کدام مناطق قرار دارند,آدرس مراکز پرداخت خسارت بیمه دی برای بیمه درمان,بیمه شدگان بنیاد شهید فاکتورهای خود را کجا تحویل دهند

5/5 - (8 امتیاز)

Originally posted 2023-04-11 16:30:30.