شرکت سهامی بیمه دی خدمت رسانی به مشترکین برق خانگی و تجاری در سراسر کشور را عهده دار می باشد

از طریق سامانه زیر می توانید درخواست ثبت حوادث برق را ثبت نمایید و یا در صورت ثبت درخواست در گذشته می توانید از طریق این سامانه اقدام به پیگیری وضعیت ثبت درخواست خود نمایید.

ImageHandler

خسارت برق

ثبت درخواست خسارت برق چند مرحله دارد که به ترتیب به آنها می پردازیم :

  1. وارد کردن شناسه قبض
  2. تعیین نوع کاربری محل حادثه
  3. مدارک اولیه
  4. شرح جزئیات حادثه
  5. ثبت مدارک تکمیلی

توجه : راهنمای ثبت درخواست حادثه برق در سامانه توانیر وجود دارد بنابراین با کلیک بر روی لینک بالا می توانید راهنما را دانلود و مشاهده نمایید.

سوال بیمه ای مربوط به خسارت دارید؟

کافیست از طریق شماره 02128112000 اقدام به مطرح سوال خود بکنید تا پاسخ سوال شما بلافاصله توسط کارشناسان پاسخ داده شود.

برخی از سوالات کاربران :

چه قدر طول می کشد تا خسارت من پرداخت شود؟

بعد از ثبت کامل مدارک خود در سامانه توانیر می توانید جهت اطلاعات بیشتر با شماره 1671 تماس بگیرید.

مبلغ خسارت پرداخت شده چقدر خواهد بود؟

مبلغ خسارت با توجه به نوع وسیله آسیب دیده و …. تعیین خواهد شد.

من سوال از قسمت خسارت برق بیمه دی دارم چه کار کنم؟

کافیست با شماره 1671 تماس بگیرید تا در اسرع وقت توسط کارشناسان پاسخ سوال شده داده شود.

آیا وسیله آسیب دیده را باید به شرکت بیمه تحویل دهیم؟

جهت دریافت اطلاعات بیشتر کافیست با 1671 تماس بگیرید تا واحد خسارت اطلاعات کامل را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

به دلیل نوسانات برق کامپیوتر بنده سوخت و کلا روش نمی شود بردم خدمات کامپیوتری می گویند پاور آن سوخته است آیا می شود خسارت پاور سوخته را بگیرم؟

جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 28112000-021 تماس بگیرید تا اطلاعات بهتر و کامل تر جهت دریافت خسارت به شما ارائه شود.

4.6/5 - (14 امتیاز)