بیمه دی نمایندگی خلیلی کد 6559

صدور آنلاین انواع بیمه نامه در سراسر کشور

bimeh day

خرید بیمه درمان تکمیلی بدون بیمه پایه به صورت آنلاین

سوال کاربر :

باسلام و عرض خسته نباشید بنده هیچ بیمه ای اعم از بیمه تامین اجتماعی یا سلامت و … ندارم آیا می توانم تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی به صورت انفرادی از بیمه دی شوم؟ در ضمن بنده 30 سال هم سن دارم و متاهل می باشم؟

پاسخ سوال کاربر :

 

با سلام و احترام و تشکر از شما بابت ارتباط با بخش پشتیبانی سایت بیمه حساب باید به شما بگوییم که امکان صدور بیمه درمان تکمیلی انفرادی حتی بدون نیاز به داشتن بیمه پایه امکان پذیر می باشد و فقط در صورت داشتن بیمه پایه 15 درصد تخفیف برای شما در خرید بیمه تکمیلی تان اعمال خواهد شد.

شما عزیزان می توانید این بیمه را برای اعضای خانواده تان نیز خریداری نمایید این بیمه مهم و ضروری دارای انواع پوشش های جراحی و هزینه های بیمارستانی و آزمایشات و تصویربرداری ها و دندانپزشکی و زایمان و …. نیز می باشد جهت دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت کافیست از طریق فرم زیر اقدام به ثبت درخواست خود بکنید تا کارشناسان بیمه دی در اسرع وقت با شما جهت استعلام قیمت و صدور بیمه نامه تماس بگیرند.

این بیمه ارزشمند می تواند هزینه های درمانی ناخواسته شما عزیزان را که می تواند بسیار سنگین باشد را جبران کند و شما را از نگرانی ها بابت هزینه های درمان راحت نماید با داشتن این بیمه می توانید حمایت بیمه را همیشه در کنار خود و خانواده تان داشته باشید.

دوره انتظار برای این بیمه نامه به شرح زیر می باشد :

دوره انتظار جراحی ها : 3 ماه

دوره انتظار زایمان و درمان نازایی و ناباروری : 9 ماه

جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید / کارشناسان ما به صورت کاملا حرفه ای آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان از سراسر کشور می باشند همین الان درخواست خود را ارسال کرده و منتظر تماس کارشناسان باشید.

4.9/5 - (17 امتیاز)

Originally posted 2022-08-09 20:30:07.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *